Kylppäriremppaa

Standard

Mä olin viime viikonloppuna seuraamassa kun hyvä ystäväni joutui aloittamaan kylppärirempan. Käytän sanaa _joutui_ koska kamuni oli aivan kauhuissaan tästä kaikesta koska se maksaa ihan tolkuttoman paljon eikä sillä ole mitään kokemusta sellaisesta. Ei mullakaan. Joten mä tyydyin vain katsomaan vieressä ja päivittelemään kun lattiaa kaivettiin auki. Onneksi sillä ei sentään ollut mitään vesivahinkoa eikä sellaista sattunut, muuten olisi ollut kurjempi homma.

Enkä mä kyllä oikein ymmärrä miksi ne Auvon kanssa päätyy vaihtamaan kaikki kaakelit ja klinkkerit vaikka tosin, olihan ne vanhoja. Ja rumat kuin mitkä,heh. Ei ilmeisesti oltu pesty niitä kunnolla, ei ainakaan näin.

Vaikka mä tykkäänkin enemmän kaikesta vanhasta niin onneksi selatessa noita kaakelikuvastoja mä löysin itsellekin sopivia vaihtoehtoa. Auvo meinasi että säästetäänkö mulle niiden vanhat kaakelit koska ne kuulemma ovat _vintagea_ mutta heh, ihan noin rumaa myrkynvihreätä kylppäriä mäkään en huolisi. Mutta kaikenlaista ihanaa kyllä löytyisi. Mutta ei mulla ole varaa sellaiseen…

Täältä mä onneksi bongasin vähän hintatietoutta itsellekin (ja samalla tyydytin uteliaisuuttani että paljonko Auvo joutuu raottaa kukkaron nyörejä tän kanssa, heh) ja totean kolmannen kerran, ei mulla ole varaa.. siihen asti mä jatkan vaan uudesta kylppäristä haaveilua.vintagejuttu220812kt_sz

Leave a Reply

