Pimeetä, harmaata,masentavaa

Standard

Tää vuodenaika alkaa totta tosiaan jo ärsyttämään. Koko ajan sataa, on pimeetä ja harmaata. Mutta toisaalta, tää on just niiin siistii kun voi vetää mummon villasukat jalkaan, viltin päälle ja siemailla kuumaa juomaa sohvan nurkassa.

Mä olen glögi-ihmisiä ja tykkäisin siemailla sitä vaikka koko vuoden ympäri. Mä en kauheasti välitä kaupan glögeistä vaan tykkään mielelläni kokeilla uusia makuja ja onneksi oonkin löytänyt muutaman hyvän. Tää on ihan mun suosikki ollut. Tykkään. Jos tää olisi facebook niin nostaisin peukun! Muutenkin tykkään kyllä kun alkaa joulu lähestyy. Tulisi vaan lunta.. Ei mua häiritse se että kaupoissa on joulukoristeet jo esillä ja kohta alkaa joululaulutkin raikamaan. So what??

Mä olen miettinyt että kun tässä kerta on aikaa jouluun vielä niin ompelisin itse jotain kivaa. Löysin ihania joulukankaita , aivan mielettömän nättejä.

Mutta mä jään nyt glögimuki kourassa ihmettelemään mitä mä noista oikein ompelisin. Ciao..

 

                                                                                     Image

Leave a Reply

