Smile for the living!!

Standard

Hei vaan.

Mulla on ollut luovaa taukoa bloggailusta.. Ei vaiskaan, mä olin vaan niin järjettömän kipeä etten jaksanut muuta kuin päättömästi surffailla sivuilta toiselle etsien ..jotakin. En tiennyt mitä enkä tiedä vieläkään.

Mutta löysinpä aivan tajunnan vievän ihania (voiko noin sanoa?? Nyt voi!) sisustusblogeja. Tässä niistä yksi. Tai se on enemmänkin sellainen leikekirjamainen juttu, mutta  ette usko kuinka monta tuntia mä sain sen parissa kulumaan. Noh, sainpa ainakin muuta ajateltavaa kuin yskiminen ja niistäminen.

Tästä mä tykkäsin aivan hulluna kanssa. Tyttösillä oli aivan ihania juttuja, ja oon varma että niitä joitain tullaan näkemään myös mun kotona. Näissä blogeissa ei vain ole kuin yksi huono puoli.. nimittäin se, että jos on tällaisessa likviditeettikapeikossa kuten allekirjoittanut, niin eipä siinä silloin kauheasti sisustella. Pikalainat olisi kyllä tätä varten, mutta mutsi ja faija aina varoitteli että “lainarahalla et sit ala mitään humpuuttelee”. Ainakin sen mä olen sisäistänyt. Ehkä. 🙂

 

Sairastaessa mä kuuntelin ihan järjettömän paljon kanssa musiikkia ja löysin aivan ihana (kaikki on nyt tosi ihanaa taas) bändin. Tai se on oikeesti sooloartisti koska se bändi hajosi. Se on nimeltään Passenger ja toi otsikossa olevan pätkä on niiden biisistä. I’m in love ❤ ❤

 

 

Leave a Reply

