Niin särkyvää..

Standard

Mulla on aivan hirveä fiilis yhden kuolleen pojan takia. Mä en edes tuntenut sitä, se asuikin ihan muulla paikkakunnalla eli Kotkassa, mutta kun mä kuulin sen katoamisesta, se jo sai mut sit ihan hajalle.. Kunnes sitten tänään surffasin Iltalehden sivulle ja näin tän. Se kundi oli siis löytynyt kuolleena. 😦 Voi itku 😥

Mä jäin vain kelailemaan, että se oli varmaan ihan kamalaa sille sen perheelle. Viikon epätietoisuus ensin pojan kohtalosta ja sit poliisit tuo huonoja uutisia. Ikinä ei voi tietää, koska omalle kohdalle sattuu ne huonot uutiset.

Ei läheinen arvaa, ei silmä nää
miten lähellä on määränpää.
Joka päivä voi olla viimeinen,
joka hyvästijättö viimeinen.

Mä löysin ton runon täältä. Siellä oli muitakin värssyjä. Mä olen ihan tyrmistynyt…

 

Leave a Reply

