Itsenäisyyspäivä

Standard

Ylihuomenna on Itsenäisyyspäivä. Mä en kestä. Mä olen niin tottunut kavereiden kanssa pitämään “kisastudiota” linnan juhlien puvuista, plussat ja miinukset. Mitä mä nyt teen kun

a) ei ne juhlat olekaan linnassa vaan jossain tyhmässä Tampereella

b) mun luottokaveri ei pääse mukaan arviointiraatiin koska sillä on joku tyhmä rokko

Voiko linnan juhlat olla linnan juhlat ilman linnaa ja raatia?

 

Ehkä mä skippaan ne juhlat ja tyydyn vain katsomaan Tuntemattoman Sotilaan naapurin Ossin kanssa ja painun illalla kantiksen pikkujouluihin. Se olisi pikkujoulumekon osto edessä.. Olisko tää hyvä? 🙂

 

org_AB823

Leave a Reply

