Uuden vuoden angstia..

Standard

Tätäkin vuotta ollaan eletty jo reilu viikko ja näin se on vain hurahtanut.

Ja oikeastaan mitään en ole saanut aikaiseksi, koulun lisäksi siis. Loppuvuosi oli aika säpinää opinnoissa ja sama jatkuu vieläkin. Mä makaan vaan sohvalla ja käyn kaikkien hermoille täällä. Valittamalla kun ei oo lunta. Ja kun sitä sataa niin on märkää.

Mä tarvitsisin uuden harrastuksen kuulemma ja siinä Kaija on ihan oikeassa. Mutta mulla ei oikeastaan ole rahaa mihinkään uuteen juttuun ainakaan jos se vie kauheasti rahaa. Joten mä aloitin kirjeenvaihdon. Tai chattailun. Netistä löyty sellainen sivusto kuin Interpals jonne voi rekisteröityä ilmaiseksi ja jättää oman ilmoituksen. On mun profiilissa ainakin käyty muttei kukaan oo vielä kirjoittanut.

Tää Viralnova on kans yks hauska sivusto. Tossa nimenomaisessa linkissä yks valokuvaaja on kuvannu tyyppejä jotka on niinku lookalike, eli saman näköisiä keskenään vaikka eivät ole sukua. Jäin miettimään onkohan mullakin tuolla jossain joku kaksoisolento? Ilmoitelkaa jos näkyy :))

Loppuun vähän Herrasmiesliigaa, olkaa hyvä..

Leave a Reply

