Voihan beta-aminobutyyrihappo ..

Standard

Tuli tossa viikolla luettua tenttiin varten kyseisestä haposta ja voin kuulkaas todeta, että hyvinkin vähälle sen eritys ainakin mun kropassa on jäänyt. Kyseessä on siis molekyyli jota erittyy lihaksiin treenatessa ja tuottaa mielihyvää. Pitäisi varmaan kokeilla joku kerta taas, heh– Ei varmaan treenaamiseksi katsota jos koulukirjoja nostelee nenän päältä johon ne valahtaa kun yrittää lukea sängyssä selällään ja torkahtelee välillä. Tai sitä että peukalo saa harjoitusta kaukosäätimen nappuloita painamalla..

On vaan ollut niin kylmä ettei ulos ole vaan voinut mennä. Mä olen hautautunut peiton alle ja katsonut maratonina Sydänmailla sarjaa, jossa nuori lääkäri joutuu pitämään praktiikkaa keskellä ei mitään Alabamassa koska ei pääse Nykin sairaalassa erikoistumaan ennen kuin saa yleislääkärikokemusta. Ja ah ja voih kun mua niin kiinnostaa tietää lankeaako se Zoe siihen naapurin hurmuriin vaiko saako se lopulta itselleen sen hottiksen juristin.. Joo joo, samaa sanoo kämppiksetkin että mä tarvitsen miehen ettei tarvitsisi paeta teeveen tuomaan romantiikkaan mutta ei mulla ole nyt aikaa miehille.. kai.. 🙂

Leave a Reply

