Rusettiluistelua ja ystävänpäivää <3 <3

Standard

Viime viikolla sitä odoteltiin vain kesää, kunnes mä tajusin, että onhan tässä talvessakin paljon odotettavaa.

Kuten, ensi viikolla on ystävänpäivä ja järjestämme koulun kanssa rusettiluistelun 🙂 Mä siis niiiiin osotan sitä! Se on vähän kanssa sellainen sokkotreffihomma ja iik..mä ooon niin varma että tulen tapaamaan jonkin ihanan kundin siellä ❤ ❤ voiko olla romanttisempaa kuin pimeällä kentällä, vain kynttilöitä ja sen sellaisia tuomassa tunnelmaa ja kuumaa minttukaakaota?? OOh, tää tulee olemaan niin siistiä!!

Viime kerrasta onkin jo aikaa, siis seurusteluhommista. Viime kesänä kaveri sai mut mukaan nettitreffien maailmaan ja vaikka niiden kanssa tapasikin ihan kivoja tyyppejä, ei ne silti oikein ollu mun juttu. Enkä mä kesällä halunnut mitään vakavaa edes. Mutta näin talvella olisi kiva kun olisi joku lämmin kainalo odottamassa edes silloin tällöin.

halaus-iltaasi

Leave a Reply

