Ihanalla kurssilla

Standard

Olimme ystäväni kanssa aivan ihanalla kurssilla… nimittäin sushikurssilla. Tykkään ihan hirveästi sushista ja käyn usein lounaallakin sushilla ja aina ystävien kanssa kun vaan mahdollista.

Olen muutaman kerran koittanut tehdä itse sushia ja ihan ok on onnistunut. Olen hakenut Tokyokanista tarvikkeet ja siellä on myynnissä sellainen hyvä setti, jossa saa edullisesti kaikki tarvittavat noin yhteen satsilliseen jos esim muutamalle ihmiselle tekee sushi-illallisen.sushi chef schools

Tämän kurssin sain ystävältäni lahjaksi. Aivan mahtava lahjaidea! Usein lahjakortit jää mulla lojumaan laatikoihin ja kauheella kiireellä sitten käytän kun vuosi on umpeutumassa. Voin sanoa että tämä lahjakortti ei todellakaan jäänyt! Kurssilla oli hyvä japanilainen opettaja ja mahtavat raaka-aineet. Saatiin myös muutamia inside-vinkkejä miten riisin saa pysymään hyvin koossa ja sen ettei sitä saa hämmentää keitettäessä. Riisi ei saa mennä liian puuroksi. Olen tosi kiitollinen että ystäväni antoi minulle tämän lahjan. Mikä ihana yllätys ja ihan vaan koska ollaan niin hyä ystäviä. Oot ihan paras M ❤

Leave a Reply

