Lahja äidiltä ja mielenosoitusta

Standard

Minulla on kyllä ihana äiti. Eilen olimme luonani laittamassa ruokaa ja hän vähän kommentoi että minun pitäisi hommata kunnon pippurimylly. Olin samaa mieltä, mutta sanoin ettei nyt oikein opiskelijabudjetti taivu siihen, vaikka töissä käynkin, tässä kuussa on ollut laskuja sen verran maksettavana ettei ole ylimääräistä rahaa.

Tänään äiti sitten tuli täysin yllättäen luokseni ja hän oli ostanut minulle uudet, tuliterät pippurimyllyt!

Olen innokas ruuanlaittaja joten nämä todella tulivat tarpeeseen, menevät heti käyttöön!

Eilen olin muuten myös muiden mukana osoittamassa mieltäni hallituksen leikkauksia vastaan ja aion mennä 15. päivä myös opintotuen leikkaamista vastustavaan mielenosoitukseen. Siellä oli kiitettävän paljon väkeä, toivon todella että sillä on vaikutusta. Koulutuksesta leikkaaminen on lyhytnäköistä säästöä, eikä lupauksia pitäisi rikkoa. Ei ihmekään etteivät ihmiset äänestä enää aktiivisesti kun politikot näköjään voivat luvata ihan mitä tahansa puppua.

Kuva hesarista.

Neljävuotias Salla Alatalo piteli kylttiä Rautatientorilla Vain kaksi kättä -mielenilmauksessa.

Leave a Reply

