Uudet huonekalut

Standard

Löysin tänään netista tosi ihanan kotisivun mistä voi ostaa niin kivoja vanhoja huonekaluja. Löysin kyllä niin paljon ihania kalusteita joita haluaisin ostaa. Ne sopis niin hyvin tänne mun vintagekämpälle. Ihastuin yhteen vitriiniin ja sitten oli vielä paljon muuta mitä kyllä sopis aivan upeasti minun keittiöön ja olohuoneseen. Minulla on muuten aika vaikea löytää tavaroita joista minä tosissaan tykkään, mutta kun löydän jotain mitä tosissaan haluaan niin minun on vain pakko saada se! Ongelma on vaan se että tämmöiset kalusteet on aina niin kalliita. En oikein tiedä miten minulla olisi varaa ostaa kaikki mitä haluisin. Olen vähään ajatellut ottaa pikavippi. En ole koskaan kokiellu sitä ennen mutta löysin yhden kivan nettisivun joka vaikutti hyvältä. Pitää varmaan miettiä vähän vielä ennen kuin teen päätöksen, mutta olis kyllä kiva saada uutuksia tänne kotiin.

vintage

Leave a comment